Tuesday, May 25, 2010

他們說

一大早,準備好要上2pm的課,
到最後……

我哥:陪媽去ikea啦
我媽:是咯,陪我啦,不用去上課的,好嗎?
我B:是啦!上什麼啦,一個小時半罷了嗎!不用去的啦!

不知道為什麼會有這樣的家人,
叫我不要上學。

到最後,都應怪我的意志力
哈哈~ 我真的沒去上課!



One Good News:
My tamagotchi pregnant, and get a baby boy.

One Bad News:
Just right after the baby boy born, his daddy aka my Tamagotchi's husband aka my Bf's tamagotchi die jor! wth~ I can't accept nor!!

Tamatgochi world is so mean!

2 comments:

BB_hwiyee said...

你家人都好可爱^^tamagochi是你的宠物吗?

單眼皮男孩 said...

哈哈!你家人竟然叫你不用上课!够力!

Post a Comment