Sunday, January 3, 2010

Give U Hell

What?? changed again?!
forgive me, I'm too bored at home,
what I'll do when I was bored is:
I'll re-read my blog again, again and again,
Every time when I refresh my blog page, my mind will come out with:
"Yeeeeeeeeeeeew~ it's Pink~" haha!!!
I once said that I hate pink! No pink in my life!
Pink doesn't suit me, and so, I changed it.

Current blog cute ma~~ haha!
I know it~ Phuahahaha~



有些人,高傲的不可高攀,
真想一巴给她趴地~
有钱了不起?拿奖学金了不起?
最基本的礼貌都不会,厉害有个屁用!
政府瞎了眼啊~
看以后在这个社会,是你的地位比我来的高,还是我的比你来的高!
这才是重点!不要给我有机会把你踩在我脚下!

需要我来教你做人的基本需求吗?你好像不会哦~


2 comments:

单眼皮男生 said...

那個圖畫要怎么念啊, 牛的? 怪怪的啊.....
對了, 你去你的留言setting增加一個 "name/URL" 的東東, 好讓除了google, livejournal, wordpress, typepad的blogger可以留言 ~ :)

♠ Live the Liƒe ♠ said...

haha~其实他是一匹马~哈哈!不好意思~
我试下加,因为我电脑很差~不知道我会吗!嘻嘻!!
谢谢哦~

Post a Comment